Træningen i TVO

- er et supplement til den træning klubberne tilbyder.

Vi træner hele året. Ny træningsplan udkommer efter nytår og efter sommerferien.

Aktuelle træningsplan findes i menuen til venstre.

Praktiske oplysninger om tid og sted mm
Selve træningen er berammet til torsdage, hvis der ikke er angivet andet i kalenderen.
Træningen/momenterne starter kl. 18:00 og slutter ca. kl. 20, hvis ikke andet tidspunkt er angivet.
I er selvfølgelig omklædt, så vi er klar til at komme i gang med det samme – hjælp jeres chauffører til at overholde tiden!

Vi træner i mange forskellige skove. Der kommer løbende information i facebookgruppen om skov og mødested, så husk at holde jer opdateret.

Transport til træning:
Løbere og forældre arrangerer selv samkørsel bl.a. via facebookgruppen.

Afbud:
Da vi er meget afhængige af JER i træningen, skal vi have afbud senest tirsdag før træningen torsdag. I sender en SMS til den træner som skal holde fælles oplæg ifølge træningsplanen. Michael: 30.89.20.41. Henrik: 22.94.23.59. Flemming: 21.77.77.69. Jens: 26.27.64.97.

Tøj:
Vær omklædt til tiden og hav varmt skiftetøj med til efter løbet. Når vi er i et af klubhusene tilstræber vi, at der er tid til bad, så husk  sæbe og håndklæde de torsdage

GPS/Livelox:
Alle træninger lægges på o-Track, og vi forventer at løberne bruger et GPS-ur. Har man ikke ét, kan man låne af TVO.

Vigtigt:
Planen indeholder også løb/stævner/træningsløb der kan være interessante at deltage i markeret med gråt. TC-samlingerne er for de løbere, der er med i TC.

Læringstur:
TVO tilstræber at være på 2 læringsture hvert år.